CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, August 9, 2008

Bila kite happy....

Herm..bile kite epy ape kite slalu buat???
4 me,suke hangout dgn frens....bile dgn kwn2 rs mcm dgn family..
share ur happiness with ur parent...
u should do that...xrugi ape2 pun...lgpun, they alwys with u...
sampai satu masa bile kite xtau dgn sape kite nk cite..nk kongsi..nak borak2..
kite mesti cr parent..bile kite sedih..kite suke..xtau nk buat ape..
sumenya...slalu dgn family..sesetgh org slalu ckp family oriented ni xbest.
tapi dgn dorg la kite ade kt sini..4 me,xkesah org nk ckp anak mama or anak ayah..
nothing is sweetest than the sweetest relationship with the blessing of Allah swt...
=).....klu kite bole tkr parent kite dgn yg lain...i tak sanggup buat...4 me,they are meant 4 me..not 4 others.....=(....xbole tukar2..ehehe...
i'm so addicted with my family...luv them 4ever n ever.....
...................................me n my family.......................................

0 comments: